Skvělý věrnostní program Letuška.cz. Nechte se odměnit za každý váš nákup. Více informací ZDE.

Pronájem auta v zahraničí

Jak si pronajmout auto v zahraničí? odpověď

Co k tomu potřebujeme všechno vědět? odpovědí

  • Preferovaná autopůjčovna

    • Avis
    • Europcar
    • Alamo
    • Sixt
    • Hertz
    • Přes 200 autopůjčoven
  • Požadovaná destinace

    • Přesná adresa
    • Název letiště
    • Poštovní směrovací číslo
    • Více jak 170 zemí světa
    • Více jak 6 000 stanovišť
    • Místo, kde budete auto vracet
  • Termín

    • Datum předpokládaného vyzvednutí
    • Přibližný čas
    • Datum předpokládaného vrácení
    • Přibližný čas
  • Kategorie preferovaného vozu

    • Mini vozy
    • Menší vozy – nižší třída
    • Na cesty – nižší třída
    • Manažerské a luxusní vozy
    • SUV
    • Minibusy
  • Typ převodovky

    • Automatická
    • Manuální
  • Typ vozidla

    • 3dveřový
    • 4dveřový
    • 5dveřový
  • Věk hlavního řidiče

    • 18 – 20 let
    • 21 – 23 let
    • 24 – 30 let
    • 31 + let
  • Požadované vybavení auta

    • Klimatizace
    • Navigace
    • Autorádio
    • USB přípojka
    • ABS
    • Autosedačka

Co budete potřebovat k zapůjčení vozidla? odpověď

  • Potřebné dokumenty

    • Řidičský průkaz
    • Mezinárodní řidičský průkaz – některé destinace
    • Platný pas
    • Případně jiný doklad totožnosti
    • Voucher
    • Kreditní karta na jméno řidiče

Jaký palivový program si vybrat? odpovědi

  • „Full to full“

    • Nádrž obdržíte plnou nebo skoro plnou.
    • Vozidlo musíte vrátit s maximálně plnou nádrží.
    • V případě, že se vám to nepodaří, zaplatíte rozdíl při vrácení vozidla.
  • „Full to empty“

    • Nádrž obdržíte plnou nebo skoro plnou.
    • Vozidlo musíte vrátit s maximálně prázdnou nádrží.
    • V případě přebytků paliva vám nebudou proplaceny.
  • „Full to empty - refund“

    • Nádrž obdržíte plnou nebo skoro plnou.
    • Vozidlo musíte vrátit s maximálně prázdnou nádrží.
    • V případě přebytků paliva vám budou proplaceny.
  • „Empty to empty“

    • Nádrž obdržíte skoro prázdnou.
    • Vozidlo musíte vrátit s maximálně prázdnou nádrží.
    • V případě přebytků paliva vám nebudou proplaceny.

Jaké pojištění auta zvolit? odpovědi

  • Pojištění s určitou výší spoluúčasti

    • Obsah pojištění vždy závisí na jednotlivé autopůjčovně
  • Pojištění s nulovou spoluúčastí – plné pojištění

    • Obsah pojištění vždy závisí na jednotlivé autopůjčovně

Jak zaplatit za pronájem automobilu? 10  odpovědí

  • Hotově na pobočce v CZK, EUR, USD

    • Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
      • Pondělí–pátek mimo svátky 09:00–17:30 
    • Zlín – Kvítková 7107, Zlín, 760 01
      • Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00​
    • Karlovy Vary – T. G. Masaryka 859/18, Karlovy Vary, 360 01
      • Vážení klienti, pobočka je z provozních důvodů pro veřejnost uzavřena. Pro osobní konzultace nás prosím kontaktujte. Děkujeme za pochopení. 

  • Kreditní/debetní platební kartou na pobočce

    • VISA
    • VISA Electron
    • MasterCard
    • Maestro
    • Diners Club
    • JBC – Japan Credit Bureau
  • Bankovním převodem v CZK

    • Česká spořitelna, a. s. - 1925110329/0800
    • Československá obchodní banka, a. s. - 119607483/0300
    • Komerční banka, a. s. - 51-903270247/0100
    • UniCredit Bank, a. s. - 2106766513/2700
  • Za jak dlouho platba dorazí?

    • Pokud se jedná o převod v rámci jedné banky, je částka na náš účet většinou připsána do dvou hodin. Při převodu peněz z jiné banky přijde platba do 72 hodin.
  • Bankovním převodem v EUR

    • Slovenská sporiteľňa, a. s. - SK65 0900 0000 0051 2660 8495
    • UniCredit Bank Slovakia a. s. - SK55 1111 0000 0011 8129 8006
    • Všeobecná úverová banka - SK59 0200 0000 0037 9212 1153
    • UniCredit Bank Czech Republic, a. s. - 2108058107/2700
  • Edenred

    • Papírové poukázky (osobně na pobočce)
      • Ticket Benefits Holiday
      • Ticket Benefits Multi
      • Ticket Compliments Dárkové
    • Platební karta Edenred Card (osobně na pobočce pouze přes platební terminál) – předplacená karta Mastercard s čipem
      • Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-ticket / e-voucher v uživatelském rozhraní (přístup do cafeterie) s možností vyřídit nákup letenky on-line. 
    • ​​​Edenred Benefity Café (osobně na pobočce, e-mailem, telefonicky) – vygenerovaný šestimístný kód a částka k verifikaci
    • Při platbě uvedenými benefity vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Benefity CZ

    • Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
      • Desetimístné číslo karty a čtyřmístný PIN k autorizaci platby pomocí bodů
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Společnost UP Česká republika

    • Papírové poukázky (osobně na pobočce)
      • Unišek+
      • Unišek+ FKSP
      • Cadhoc
      • Šek Dovolená
    • Cafeterie Gallery Beta (osobně na pobočce, telefonicky) – plastová karta bez čipu (k platbě je potřeba znát číslo karty + PIN), autorizace osobně na pobočce nebo telefonicky. Také můžete platbu provést sami v Cafeterii (Partner ASIANA, spol. s r.o.) a my v systému ověříme transakci.
    • eBenefity (pouze osobně na pobočce) – karta s čipem do platebního terminálu – podporuje Apple Pay i Google Pay
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Pluxee (dříve Sodexo)

    • E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
      • Spolupráce Pluxee a Letušky je nastavena pouze na e-vouchery. Není možné platit kartou či papírovými poukázkami.
      • Na stránce Pluxee vygenerujete šestnáctimístný alfanumerický kód k ověření​.
      • Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-voucher v uživatelském rozhraní s možností vyřídit nákup letenky on-line.
      • Doporučujeme zajistit e-vouchery až po ověření možnosti nákupu zvolené letenky u Letušky, ale dostatečně včas před samotným nákupem. Pluxee má omezený počet volných e-voucherů k nákupu, konverzi v každém daném týdnu.
      • Prosím, využijte možnost získat více informací přímo na stránce partnera Pluxee.
      • E-voucher je nutné ověřit a aktivovat. Pokud chcete mít jistotu, že vše proběhlo v pořádku a že je e-voucher připraven k využití, napište nám, prověříme jej.
      • Stornovat lze pouze neuplatněný e-voucher. Kredit se vrátí na váš účet Pluxee.
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 7 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba e-vouchery možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Platební bránou přes odkaz

    • Obdržíte elektronicky emailem

Co všechno budete ještě platit při podpisu smlouvy na místě? odpovědi

  • Záloha na auto

    • Řidič musí zaplatit zálohu kreditní kartou vydanou na jeho vlastní jméno.
    • Výše zálohy je zpravidla uvedena v lokálních obchodních podmínkách.
    • Tato částka musí být k dispozici na kreditní kartě.
    • Doporučujeme mít dostatečný limit kreditní karty.
  • Nadstandardní pojištění

    • Při předání vozu vám může být nabídnuto další pojištění.
  • Palivový program

    • Dle objednaného programu
  • Vybavení vozu

    • Dle objednávky

Výhody cestování s vypůjčeným autem odpovědi

  • Vyberete si auto z pohodlí domova

    • Velikost auta
    • Požadovaná výbava
  • Většinu zařídíme za vás

    • Rezervaci
    • Na místě podepíšete akorát smlouvu
  • Půjčení auta šetří peníze

    • Cestování ve skupině pomáhá sdílet náklady
    • Střídání řidičů umožňuje cestovat delší trasy bez přestávek
  • Větší flexibilita při cestování

    • Návštěva méně dostupných památek
    • Nezávislost na místní hromadné dopravě
    • Možnost poznat i vzdálenější destinace

S čím se při půjčení auta můžete setkat? odpověď

  • Nehoda

    • Okamžitě informujte místní pobočku autopůjčovny.
    • Pokud se nehoda týká třetí strany, je nutné informovat policii a požádat je o zápis o nehodě.
    • Při vrácení auta sepište se zástupcem autopůjčovny protokol o poškození.
    • Autopůjčovna vyúčtuje škody, částku odečte z uvedené kreditní karty a předá vám podklady pro pojišťovnu.