Hotely a ubytování
Jak zajistit rezervaci hotelu? 2 odpovědi
-
On-line na našich webových stránkách
- Web Letuška
- Výběr destinace a odeslání poptávkového formuláře
-
E-mailem
Co k tomu potřebujeme všechno vědět? 6 odpovědí
-
Požadovaná destinace
- Spolupracujeme s hotely skoro z celého světa
-
Termín cesty
- Fixní datum
- Rozmezí termínu
- Minimální počet dní
- Maximální počet dní
-
Počet osob
- Počet dospělých osob 18 – 100+ let
- Počet mladistvých 12 – 18 let
- Počet dětí 2 – 11 let
- Počet batolat 0 – 2 roky
-
Kategorie preferovaného ubytování
- Penzion
- Hotel se 3*
- Hotel se 4*
- Hotel s 5*
- Nadstandartní ubytování
-
Požadované vybavení hotelu
- Bezbariérový hotel
- Bezdrátové připojení k internetu
-
Forma stravování
- Bez stravování
- Snídaně
- Polopenze
- Plná penze
- All inclusive
Jak zaplatit za hotel? 10 odpovědí
-
Hotově na pobočce v CZK, EUR, USD
- Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
- Pondělí–pátek mimo svátky 09:00–17:30
- Zlín – Kvítková 7107, Zlín, 760 01
- Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00
- Karlovy Vary – T. G. Masaryka 859/18, Karlovy Vary, 360 01
-
Vážení klienti, pobočka je z provozních důvodů pro veřejnost uzavřena. Pro osobní konzultace nás prosím kontaktujte. Děkujeme za pochopení.
-
- Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
-
Kreditní/debetní platební kartou na pobočce
- VISA
- VISA Electron
- MasterCard
- Maestro
- Diners Club
- JBC – Japan Credit Bureau
-
Bankovním převodem v CZK
- Česká spořitelna, a. s. - 1925110329/0800
- Československá obchodní banka, a. s. - 119607483/0300
- Komerční banka, a. s. - 51-903270247/0100
- UniCredit Bank, a. s. - 2106766513/2700
-
Za jak dlouho platba dorazí?
- Pokud se jedná o převod v rámci jedné banky, je částka na náš účet většinou připsána do dvou hodin. Při převodu peněz z jiné banky přijde platba do 72 hodin.
-
Bankovním převodem v EUR
- Slovenská sporiteľňa, a. s. - SK65 0900 0000 0051 2660 8495
- UniCredit Bank Slovakia a. s. - SK55 1111 0000 0011 8129 8006
- Všeobecná úverová banka - SK59 0200 0000 0037 9212 1153
- UniCredit Bank Czech Republic, a. s. - 2108058107/2700
-
Edenred
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
- Ticket Benefits Holiday
- Ticket Benefits Multi
- Ticket Compliments Dárkové
- Platební karta Edenred Card (osobně na pobočce pouze přes platební terminál) – předplacená karta Mastercard s čipem
- Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-ticket / e-voucher v uživatelském rozhraní (přístup do cafeterie) s možností vyřídit nákup letenky on-line.
- Edenred Benefity Café (osobně na pobočce, e-mailem, telefonicky) – vygenerovaný šestimístný kód a částka k verifikaci
- Při platbě uvedenými benefity vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
-
Benefity CZ
- Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
- Desetimístné číslo karty a čtyřmístný PIN k autorizaci platby pomocí bodů
- Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
-
Společnost UP Česká republika
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
- Unišek+
- Unišek+ FKSP
- Cadhoc
- Šek Dovolená
- Cafeterie Gallery Beta (osobně na pobočce, telefonicky) – plastová karta bez čipu (k platbě je potřeba znát číslo karty + PIN), autorizace osobně na pobočce nebo telefonicky. Také můžete platbu provést sami v Cafeterii (Partner ASIANA, spol. s r.o.) a my v systému ověříme transakci.
- eBenefity (pouze osobně na pobočce) – karta s čipem do platebního terminálu – podporuje Apple Pay i Google Pay
- Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
-
Pluxee (dříve Sodexo)
- E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
- Spolupráce Pluxee a Letušky je nastavena pouze na e-vouchery. Není možné platit kartou či papírovými poukázkami.
- Na stránce Pluxee vygenerujete šestnáctimístný alfanumerický kód k ověření.
- Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-voucher v uživatelském rozhraní s možností vyřídit nákup letenky on-line.
- Doporučujeme zajistit e-vouchery až po ověření možnosti nákupu zvolené letenky u Letušky, ale dostatečně včas před samotným nákupem. Pluxee má omezený počet volných e-voucherů k nákupu, konverzi v každém daném týdnu.
- Prosím, využijte možnost získat více informací přímo na stránce partnera Pluxee.
- E-voucher je nutné ověřit a aktivovat. Pokud chcete mít jistotu, že vše proběhlo v pořádku a že je e-voucher připraven k využití, napište nám, prověříme jej.
- Stornovat lze pouze neuplatněný e-voucher. Kredit se vrátí na váš účet Pluxee.
- Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 7 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba e-vouchery možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
-
Platební bránou přes odkaz
- Obdržíte elektronicky emailem
Městské poplatky, tzv. „City tax“ 1 odpověď
-
Možnosti sazby
- Je zahrnuta v ceně ubytování
- Platí se až na místě a je předem známa
- Platí se až na místě, ale není možné ji předem zjistit
- V průměru se jedná o 1,5 – 3 eura za osobu a noc
Jak probíhá potvrzení rezervace? 1 odpověď
-
Voucher – předplacený poukaz
- Tento dokument potvrzuje, že hotelová rezervace je 100% zaplacena
- Zahrnuje všechny konkrétní údaje o hotelu
- Zahrnuje všechny podrobnosti o vašem pobytu
- Je potřeba ho mít u sebe a předložit jej v hotelu
Jak probíhá příjezd a odjez z hotelu? 6 odpovědí
-
Standardní příjezd (check-in)
- Ubytování od 14 hodin
- Platí pro většinu hotelů
-
Dřívější příjezd (check-in)
- Je třeba nahlásit předem
- Některé hotely tuto možnost zpoplatňují
- Ve většině hotelů je možné domluvit alespoň uschování zavazadel
-
Pozdní příjezd (check-in)
- Příjezd po 18. hodině je třeba nahlásit předem
- Hotel by mohl rezervaci zrušit bez možnosti náhrady
- Některé hotely pozdní příjezd zpoplatňují
-
Standardní odjezd (check-out)
- Opuštění pokoje do 12 hodin
- Platí pro většinu hotelů
-
Dřívější odjezd (check-out) o 1 a více dnů
- Zaplacené ubytování většinou propadá
- Některé hotely tuto možnost přesto umožňují
- Je potřeba domluvit s hotelem co nejdříve
- Je potřeba informovat Letušku, že jste se takto s hotelem domluvili
- Veškerá korespondence musí být písemně
- Na hlavičkovém papíru hotel potvrdí přesnou délku ubytování
- Dále potvrzení, že hotel nebude účtovat zbylé noci
- Tento dokument nám prosím předejte po návratu
-
Pozdní odjezd (check-out)
- Je třeba nahlásit předem
- Některé hotely tuto možnost ale neumožňují
- Některé hotely pozdní odjezd zpoplatňují
- Ve většině hotelů je možné domluvit alespoň uschování zavazadel